Syskonvagn eller inte ?

William kommer att vara ca 2.5 år när lillen kommer och orkardå gå förhoppningsvis mer än idag
Endå sen jag blev gravid har jag haft syskonvagns problemet i huvudet och om det verkligen behövs?
Jag går otroloigt mycket överallt och ibland långa streckor så det har känns som vi "måste" ha en syskonvagn men jag hittar verkligen ingen som jag gillar eller jo en men 15 tusen ? NEJ TACK !
Jag har nu bestämt mig för att det blir en ligg korg till vagnen vi har och vi skippar detta problem med syskonvagn har ju faktiskt en till vagn i källaren en sittvagn om vi hela familjen ska ut på lå¨ngpromenad eller så får vi köpa en sån ryggsäck Wille kan sitta i. jag kommer då blir lite begränsad dom dagarna W är hemma från dagis om han sover middag men det kan jag leva med :) 
P&T har funnits i tanken som en smidig syskonvagn men stackars lilla bebis att ligga där nere och man kan inte ha "koll" och Wille komme rinte häller få plats där uppe då suffletten kommer slå i huvudet.
Vi va ju in och testa syskonvagnar här sist vi va i uppsala och det va bara 1 som funkade och då kunde W växa en 7 cm till innan huvudet slog i dom andra tog redan i.

hur gör ni med barn med denna åldersskillnad eller ni som väntar?
Hur ställer ni er runt frågan syskonvágn?


Detta är några ligg korgar från Emmaljunga som jag gillar !
vet att A är riktigt sugen på den svart/röda tror jag det va.






Emmaljunga kan det där med design den här nya PP är ju bara föööör läcker!




Detta är vagnen vi har nu. Med sittdel !
Bästa vagnen jag någonsin kört och sååå rymlig
Annars kan 3hjulingar vara så små platsmässigt för barnen

Kommentarer
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Emmaljunga har ju en sån där sittdel som man sätter uppepå vagnen men den passar inte alla modeller. Sen är ju ståbräda ett alternativ men dom passar ju inte heller på alla modeller.Själv hatar jag tvillingvagnar, tycker dom är sååååå fula! Men Kim har en sån från BabyProffsens egna märke och den är skit smidig och inte alls så bred som Emmaljungas :)

2011-02-18 @ 14:48:32
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Ja, den e grymt ful men jävligt skön att köra faktiskt.

Men jag kanske inte ska yttra mig, tycker alla tvillingvagnar är fula :P

Inga goda råd har jag heller så jag är tyst nu haha

2011-02-18 @ 17:47:17
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Ja, dom är verkligen snygga! Jag äääälskar dom svarta med turkost på! Sååå snygga!

2011-02-18 @ 18:47:20
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

Annars kan ni ju alltid ha ståbräda , det är ju rätt praktiskt :)

2011-02-19 @ 00:07:18
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vår William hinner ju bli ca 3,5 så för oss blir det ståbräda, om nånting :) Hade vi vart i eran sits vet jag inte riktigt, tveksamt? Tror vi hade struntat i syskonvagn faktiskt. William "sluta" åka vagn rätt tidigt, så vi har klarat oss med att ha en paraplyvagn rätt länge nu. Lämpligt om man ska ner på stan eller nå och man vet att han tycker det är tråkigt/jobbigt att gå där ;D

2011-02-19 @ 02:02:59
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0