underbara sol

Solekn skiner ute så man får lust till att göra massa skojj idag men synd att jag bara MÅSTE plugga :(  Dock är det intressant som tur är ;D
Jag vll verkligen ha vår nu och ser fram i mot sommaren.
Inte bara allt som kommer till sommaren  ( BEBIS)  utan en sprallig lite fis som springer runt på gården och spelar fotboll med sin mamma och leker jaga ocg hoppar och stuttsar i poolen leker i sandlådan och åker åkgräsklippare med sin Pappa, GE MIG SOMMAR !
Jag ska ligga och steka med magen i vädret och bara njuta av att få rå om min prins själv lite till innan 2:an kommer till oss <3

Det känns faktiskt helt sjukr, riktigt overkligt att vi ska ha ett till barn!
här om dagen stod jag och plockade ut och i diskmaskinen William ville ha min uppmärksamhet och gjorde allt han inte fick och bara busa järnet jag va trött och slut och mednas han röjjde runt och jag efter så föll tanken direkt shit hur ska jag kunna ha ett till barn och få nått gjort ?!  låter sjukt men det finns liksom inte men samtidigt så vet jag att rutinerna kommer falla på plats en efter en då med och det kommer funka men just nu vet jag ibland inte hur.  Jag är lite skrämd samtidigt som jag är otroligt förväntansfull.

Att få bära ett liv inom sig är nått otroligt stort jag älskar verkligen att vara gravid men är inte så lämplig som det då jag är otroligt känslig och gråter MASSOR ! bara för ingenting  :) Men så äre ibland.
Att man älskar det där lila livet i magen från första stund jag vet inte vem det är om det är en flicka eller pojke eller hur "den" ser ut eller vilken personlighet den har men endå betyder den redan så mycket <3


18 veckor vare ja så 22 kvar !!
Nästan vecka är UL <3  jag läängtar

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in en mag bild ....nyfiken ju!! kram malin

2011-02-22 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0