<3

Jag och WIlliam har spenderat några timmar på eftermiddagen med Malle och Mio <3
Riktigt mys, vi ses för sällan nu !
Imorgon ska ju Mio börja på Williams dagis så då kommer vi ses oftare om inte annat barnen.
Idag så tog vi oss en promenad med barnvagnarna runt ridstallet sen hem till Malle och drack lite varm choklad och såg när barnen busade.

Imorgon ska jag till MVC, helt otroligt alltså !
sa det till Andreas igår kväll jag kan inte fatta att vi ska ha ett till barn ..
Att våran lilla William ska bli storebror och vi är så lyckliga !!

Skolan börjar på onsdag och jag är inte taggad, inte än iaf .. Men bara den här terminen kvar nu sen MAMMALEDIG :)
Då ska det mysas bebis och storkille hela året och en bra bit in på det andra <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

bild bild BILD!! Tack! Vi ses ju så sällan och jag är nyfiken! :)

2011-01-10 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0