Dagens händels

Dagen har varit låång och jobbig, känner mig tom i huvudet efter att lyssnande i skolan..
Dock började dagen med ett besök hos vårdteamet där en läkare skulle undersöka William födelsemärke han har på rumpan ;D Allt såg bra ut precis som jag trodde så inga förändringar!
Sen skynda vi oss mot dagis där barnen va ute och lekte så William sprang så glatt iväg <3
Jag stressa vidare mot slpöan för att hinna vara med lite innan lunch.
När kl va närmare 15.00 hade vi en timma kvar i skolan och huvudervärkte efter all information om organsystem och organen men man klarade dagen som tur va ;D Hämtade en underbar liten prick på dagis och gav oss hem.
Busa och mös sen hjälpte Wille till att laga mat, pyttipanna med stekt ägg !

William busade av sig med Andreas inna han åkte på innebandy träning och William åkte i säng och sussar nu sött!
Själv funderar jag på att chocka mig själv med lite plugg eller kasta mig i soffan har inte riktigt bestämmt mig än. Känns som det ´är en del att göra tills på onsdag då vi har typ 5 muntliga redovisningar och 2 skriftliga lite större som ska in. Eftersom vi inte kommer ha prov på dom har delarna så  vill man ju göra bra ifrån sig dock känns det som man sla vara glad över ett G i denna kurs då den känns så komplicerad ... Allt går liksom inte in då det här hur mycket information som hälls !  Nej slut om skolan och allt som hör där till nu ska jag kasta om till myskläder och undertiden bestämma vad jag ska ta mig an ;D

Just det hämtade ut mammakläderna som kom igår och kan verkligen rekomendera koftan den va sååå skön och snygg ska nog skaffa en till i annan färg, bilden gör den ej rättvis ! Det andra va med fint men koftan kommer bli en riktig älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0