illamående

hej och välkommen tillbaka eller vad säger man ? :O
Usch vad jag inte gillar detta. Magen är spänd som en ballong och jaga mår tokilla dock har jag en aning om vadför då jag slarvat med maten hela dagen .. inte ätit regelbundet alls och frukosten blev inte förns kl 10.00 i skolan vilket är på tok för sent.
nej imorgon är det nya tag med regelbunda mål.

Skulle behöva laga mat till William och Andreas och vet inte alls vad jag ska göra och har inget enkelt hemma...
Andreas får nog ta en sväng till affären och fixa nått lätt typ pulvermos och köttbullar men måste erkänna att jag är bra på att göra mosen själv andvänder nästan aldrig pulver om det inte är kris som idag :P haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0