jag är glad

Jag är glad över att jag står där jag gör idag med mitt liv.
Att jag tagit tag i saker och inte låtit det som hänt kommit över mig och satt mig i en situation som jag inte hunnat hantera.  Tiderna har varit riktigt tuffa ibland man har funderat hur mycket mera man orkat men jag har klarat mig bra ur allt jag tog tag i mitt liv och gjorde nått av det, jag lät inte dom där tuffaste åren i mitt liv hindra mig jag vände det istället till mig fördel och blev stark riktigt stark ! visst finns det dagar då jag bara vill gräva ner mig och önska att allt va bra att allt vasom förr men det är bara bita ihop och inse sanningen om att du inte finns här.
Du verkar komma och gå lite som du vill men faktiskt nu så känne rjag att jag fått nog.
Jag tog upp kontakten för några månader och allt lät så bra det enda jag ville ha ut av dig va svar sen lovade jag att förlåta och försöka igen men vad gör du ? jo samma visa igen du skiter i det du säger och ger inget annat än tomma löften jag är så otroligt besviken IGEN ! förlåt men du är inte värd mig längre du har ingen rätt till mitt liv jag klara mig bra utan dig jag har gjort det i så många år nu. hoppas har alltid funnis där från min sida om att allt ska bli bra jag har gicit dig så många chanser men du sumpar dom en efter en !!! vad vill du jag ska göra gför att du ska förstå ? Jag har tidigare trott att jag behöver dig i mitt liv för att allt ska köännas helt men ack så fel jag hade det äör tvärt om det är utan kontakten med dig jag mår som bäst! Jag har aldrig nekat dig att träffa ditt barnbarn d har alltid varit välkommen men vet du 1 gång ja 1 gång har du träffat denna underbara lilla människa som skulle älska dig villkorslöst om du bara givit han chansen men nej ! fan vad ledsen jag blir av att veta att du inte ens lägger någon energi på han eller mig du är så otroligt egoistisk. Nu ligger barnbarn nr 2 i magen och gror till sig innan det är redo att möta värden men även detta barn kommer att växa upp utan kontakten med dig. jag kan inte förstår hur du kan leva med dig själv hur man kan inte bry sig om sina barn ? William är allt för mig jag kommer aldrig någonsin svika han så som du svikit oss barn jag kommer alltid finnas där för han vad det än gör och aldrig någon sin ljuga för han för du ska bara veta vad dina lögner skadat mig hur illa jag mått av alla lögner och svek, en efter en kom dom och bet lika hårt varje gång. tack för att du har hjälpt mig i mitt uppfostran på så satt att jag kommer göra allt tvärt om dig du har svikit och krossat hjärtat på oss alla.

jag vet att du läser och hoppas detta gör lika ont i ditt hjärta som det gör för oss alla
Men jag känner inte för dig för du har orsakat detta själv och vi har försökt hjälpt dig men utan resultat, du vill inte ens.  Jag trodde att vi skulle ha löst allt och varit på väg och byggt på en ny relation men så fel jag hade igen nu är chanserna slut .... Jag sa till dig att jag orkar inte bli sviken igen och du LOVADE att du aldrig mer skulle svika mig du skulle ALDRIG mer få mig att må dåligt du skulle vara ärligt och vi skulle fixa detta du och jag men vad har du gjort? precis allt som du lovade att inte göra jag är besviken och inte förvånad jag ska inte plåga mig själv mera jag har insett att nu är det slut här sätter jag ner foten PUNKT !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den 30:e nånstans :) spännande..

Ska leta efter boken så fort jag är lite piggare btw!

2011-01-05 @ 15:53:31
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Du är SÅ stark Nathalie!

Inte många som hade klarat av allt du klarat.

Du har alltid haft en lika vacker insida som utsida :)

2011-01-05 @ 17:03:15
Postat av: Nathalie, Mamma till William

Tack Hanna det värmer att höra men du ska inte tro jag är ensam jag beundrar dig nått otroligt som klarat av allt, du är stark !!

2011-01-05 @ 19:12:51
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

Tack för tipset :) kommer nog prova på det :)

2011-01-05 @ 19:46:59
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Madde

Du är stark Nathalie & kommer alltid att vara, även om det är jobbigt ibland!!

2011-01-06 @ 13:37:29
Postat av: Fia <3

Bra att du satt stopp nu, det är inte värt något på att hoppas man blir bara sviken gång på gång tills man själv går under, man orkar inte hur mycket som helst!

Du vet att jag finns för dig.

I Will Never Leav Your Side <3

2011-01-07 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0