jag dör

helt seröst hur kan det vara lagligt att ha så otroligt mycket i skolan just nu ?! Jag tror jag tuppar av snart.. denna termin läser vi 650 poäng och normal är 450 :O  plus det är vi ledig en dag i veckan vilket gör att allt gåt i raketfart i skolan så det bara ekar i huvudet när man kommer hem. Som toppen på det hela så har jag åkt på en dunderförkylning, tack för den lixsom jag har verkligen inte tid att vara sjuk ! vaknade i morrse och va tjock som bara den i halsen och värre och värre under dagen har det blivit.. näsan strömmar av snor och huvudet värket och inte nog med det så har jag galet ont ii magen i form av "växtvärk"    tror jag ska gräva ner mig i helgen och hoppas på att vakna upp som människa igen på måndag, haha ! Nej usch vilket klago inlägg detta blev men jag känner mig faktiskt redan lite bättre ;D    

Nu blir det Tee och honung medans jag lägger mig i sängen och glo på tv och hoppas Andreas kommer hem från träningen itid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0