Ladda om ?

jag skulle behöva lite mera energi för att klara av det som består av denna fredag, jag är helt slut !
Efter att ha pussats och kramats med min lilla underbara så kom jag på hur underbar våran soffa är i liggandes läge men dock kommer ju en hungrig karl hem om ca 40 min med som vil ha mat så jag får väll offra mitt soffläge för hans skull ;D   

Fredagar är ju endå lite speciella då vi i 2 dagar är hemma hela familjen ihop och kan äta frukost ihop och bara mysa.
Ett brev låg i brevlådan med från Ackis ang William bråck så vi ska dit den 1/2  och dom ska göra ett beslut om hur dom ska gå till väga med det eftersom det är försvunnit helt.

Kommentarer
Postat av: erika

ja Minea va fint! :) men inget som riktigt jag fastnat för :P .. nej pojknamn är svårt! :)

2011-01-14 @ 21:14:43
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: erika

ja de tyckte jag förr också innan jag blev gravid :) .. jag fastnade för Melwin men nu har vi en katt som heter Elwin så vette tusan om de blir så bra om vi döper barnet till Melwin :) hehe.

2011-01-14 @ 22:17:20
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0