Mammakläder

När jag väntade W så gick jag mycket i mjukisar då jag jobbade typ hur mycket som hällst och brydde mig inte så mycket dock ledde öven det till att jag kände mig ful och fet, eller ja det gör vi ju alla gravida ibland men denna gång vill jag vara fräch och redo !  Då jag REDAN :O har fått en "liten" kula som inte är så liten och känner mig såå svälld i magen så har jag beställt första mammakläderna för i år ;D  Mina Jeans sitter så slimmade i magen så dom kan jag inte ens tänka på att ta på mig men jeans vill jag inte beställa över nätet så får åka in någon dag nästa vecka och prova men idag klickades det iaf hem 3 tröjor för ca 500kr riktigt bra pris enligt mig mammakläder är ju såå dyra !
Hoppas nu dom sitter bra..

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Hm har massa bra mammakläder :)

2011-01-07 @ 22:12:02
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Anonym

vore kul med bilder på magen för varje vecka häftigt att se hur liten växer .. mvh malin

2011-01-07 @ 23:58:55
Postat av: Emelie

Tröjan med fossingarn på var jätte söt.. Vart hitta du den?

Kram

2011-01-09 @ 12:23:00
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0