Rullar på ...

Liver rullar på i vanlig ordning.
Dagen har bestått av sjukhusbesök, dagislämning, skola, vila, dagishämtning, lagat grymt god paj (broccoli och skinka med tomater och ost) med en smarrig sallad till :) En lång promenad med Emelie och nu kallar sängen. 

Måste bara tillägga att allt känns lite bättre nu va ju räd att gå upp lika mycket som jag gjorde med William och det började inte bra ! Vid inskrivning på MVC va jag 6+ :O jag blev chockad ! Dock kunde en del kilon bero på att jag slutat rökt men endå inte okej ! inte ett glas läsk eller nå godis nästan allt har jag ätit och har ju gårr ner 3 av dom så nu är jag nöjd med att "bara" gått upp 3 kg i v13. 20kg+ visade vågen när vi kom in till förlossningen och prinsen skulle ut denna gång har jag bestämt mig för att försöka håll 12+ dock kommer det bli svårt då jag lätt samlar på mig vätska och kommer gå med magen i vädret i stekhet sommar förhoppningsvis men de visar sig men det är ju värt det i slutändan och sen blir det att ta igen all träning jag skulle börjar med nu i årsskiften, jag va ju så taggad men nu är det bara tagga om efter sommaren ;D


Hur mycket har ni gått upp era graviditeter?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag gick upp ca 12 kg, sen gick jag ner 6,2 kg de sista tio dagarna(övertidsdagarna)så jag gick först upp 12 kg sen visade slutvikten på FL 5,7 kg plus!

2011-01-21 @ 07:54:31
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Jag gick bara upp 6-7kg men jag va ju tjock innan å då "får" man bara gå upp 12kg... Sen spydde jag dom första 3 månaderna också så de va inte så konstigt att jag inte gick upp mer :P

2011-01-21 @ 08:37:25
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Kom in på din blogg av en ren slump :) Klick klick klick, du vet.



Så såg jag att du har en son som heter William precis som jag :) och som dessutom ska bli storebror i juli, PRECIS som våran :D Mkt gemensamt här. Dock är vår son född -07 och din -09 eller? :)



Näväl, du hade en fåga i detta inlägg som jag tänkte svara på :) I min första graviditet (som var med W) så gick jag upp 8kg sammanlagt, lagmot.

2011-01-21 @ 17:15:36
Postat av: Linnea

När jag läste kommentaren jag skrivit så ser den jätte konstig ut .. det jag ville få fram var att jag gick samanlagt upp 12 kg och sen gick jag ner drygt 6 ... och slutvikten på förlossningen var att jag totalt gått upp 5,7 kg.. tyvärr så tror jag det där skiljer från person till person och graviditet till graviditet ... synd att man inte får bestämma själv :P

2011-01-22 @ 14:01:29
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

Jag gick upp 9 kilo , men hade gått ner dom redan när jag kom hem från BB. :)

2011-02-14 @ 14:00:42
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0