rutiner

Utan rutiner skulle inte mitt liv fungera jag skulle bli sönder stressad !
Jag älskar att planera och ha allt spikat och klart för mig.
Inte bara rutiner i vardagen utan de viktigaste av allt gäller William.
När han sover, äter leker och ja allt är som ett schema och jag älskar det..
man vet precis vad som händer och sker . .
Jag inte acceptera att sitta hos han varje kväll för att han ska sova eller att han låg med oss nej där går gränsen för min del visst har vi fått jobba lite på att man säger godnatt och sen ska han ligga kvar utan att komma upp för han ska sova men det gick riktigt bra sängbytet och han va ju bara över över ett när vi tog bort spjälsängen om jag inte minns fel och det va det bästa vi gjort :) Jag va ständigt orolig då han lärde sig att klättra över ..

Hur höga krav ställer ni på rutiner ?
mina vänner och nära och kära brukar kalla mig planerings/rutin freak :) Men jag är stolt över det alla mår vi bra av rutiner.. Jag kan inte se nått positivt att barnen är uppe till 22-23 om kvällarna/nättera.. hur ser ni på tider?
För oss är den egna tiden väldigt viktig och vi har ju den alltid om kvällarna då W lägger sig runt sju lite innan eller efter bror på hur han sovit på dagen

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Är du möjligtvis med barn igen?:)

2011-01-03 @ 16:50:38
Postat av: ★Hanna★

Jag är lika.

Barn mår bra av rutiner!

Lucas somnar PRICK 18.00 och sover till 07-08 på morgonen.

Somnar han till på dagen så somnar han inte förrän vid 21-tiden på kvällen å de sabbar en hel del för honom, allt blir helt fel och sen blir han skiiiit grinig dagen efter :/

2011-01-03 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0