Skoldag

första skoldagen sen lovet är avklarad jag har är taggad igen, skönt !
Kommer bli en spännande termin känns det som :)
Dock synd att vi fick ändra våran schema så jag va ganska nöjd med det och fick nu ett inte allför bra schema men det funkar..  Kommer vara väldigt mycket denna termin om man gemför med förra då det va väldigt lungt men jag gillar när det händer saker sen får vi bara hoppas att jag och illeman håller oss friska och krya.

Har en del läxa tills i morgon eller ja så mycket är det väll inte typ 10 sidor och lite uppgifter men det tänkte jag sysselsätta mig med ikväll när Andreas har träning och William sover. Nu ska jag passa på att plocka lite här hemma och kasta i mig lite rester från igår till lunch medans plutten sover middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0