Super morsan !

Haft tre långdagar i rad i skolan och galet mycket information att ta in på jag har känns mig mer död än levande !
Det är ju liksom inte bara skolan som ska skötas utan läxor, hemmet med allt som hör till, matlagning och sen en liten vilding som gärna vill ha uppmärksamheten helatiden <3  Såidag va jag färdig när jag skulle gå och hämta W på dagis... Dock vände allt väldigt fort då Andreas kommit hem innan oss, weee det är vi inte bortskämda med :)  Han busade med W medans jag lagade mat vi åt ihop och sen tog han W med ut på äventyr och jag plockade upp i köket och städade toan och sen tog jag mig en lååång och underbara duch med skrubbning av hela kroppen iform av peealing la en hårinpackning, noppade ögonbryn, och smorde in mig, ett hemma spa för en annan med andra ord jag är verkligen inte van att jag tar mig tid till sånt lyx ;D  Nu är mina batterier laddade och jag känner mig redo för morgondagen och allt som hör där till jag kommer vara den där super mamman då som har all enegri i hela världen. 

Det finns väll inte så mycket planer för morgondagen mer än att jag och William ska gå och titta på Andreas hemma match. Sen blir det nog bara så att vi hittar på nått mys alla tre ihop och njuter av att hela familjen är samlad.

Nej ska kasta om lite kläder nu och kanske slita fram dammsugaren vart närmligen på ett riktigt städhumör nu :)
Hoppas ni har en toppen fredag !


Ni som kommenterat på inlägget under har fått mig att bestämma mig 9kg och inte mer ska jag upp denna gång :)
Tack för att ni delar med er av eran erfarenheter till mig !
Och du anonym det va galet så lika det där va ;D ja min är född 09.
får se om våra nästa får samma namn med ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag som var anonym i inlägget nedan ;p Skrev adressen, men vet inte vad som hände :)



Hehe, jaa vi får se :) Ska ni titta könet?

2011-01-23 @ 16:55:09
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0