Tisdag

Plutten är på dagis och jag har plockat undan allt här hemma och dammsugit och gjort iordning på Williams rum plus bytt gardiner där ;D Så nu är hans rum iordning i några timmar till (tills han kommer hem)  <3
Emelie kommer snart och gör mig sällskap :)
Ska kasta in någon maskin tvätt med sen moppa av golven innan plutten ska hämtas, ja jag är på städ humör :)
va ett tga sen nu så golven har inte varit allför snygga här hemma men nu börjar det bli ordning.
Har ju mått sjukt illa sen v5 men nu äntligen börjar det ge med sig bara tröttheten som är kvar men snart så !!
Efter v15 brukar ju allt sånt släppa och jag hoppas jag får må lika bra som jag gjorde med William.
Går allt som jag vill ska så ska jag jobba hela juni och en bit in i juli med men det beror ju som sagt på hur jag mår men peppar peppar !
William har gjort klart att han bara vill ha en lillasyster men huvudsaken är ju att den mår bra <3
Frågar man han om han vill ha en lillebror så säger han NEJ ! Och om lillasyster JA! Sötfisen <3
Fast hällst vill han ha ett troll säger han ;D

Vi håller på att göra klart det sista fixer här uppe med lister osv så vi sen kan ta oss an källaren.
Det är tänkt att innan nästa vinter så ska vi ha en sovrum där nere och ett allrum så det är en hel del som ska göras.
men snacka om att det vart fint i hallen med listerna jag älskar stora maffiga lister och det har jag verkligen fått !
Det vart en helt annan hall den blev så ljus, bilder kommer inom kort

Nej nu ska jag sätta på lite kaffe och vänta in min underbara vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0