tröttmössa !

Somnade kl 21.00 igår kväll, galet trött va jag !
då Andreas va sen hem från jobbat så han vi väll typ träffas i 1.5 timme eller nått men det tar vi igen ikväll ;)
William skutta så glatt i säng 19.00 som vanligt
Morgon här hemma gjorde herren i huset 08.30 sen blev det en gröt frukost eller ja för mig W äter ju inte någon gröt alls men macka iaf och välling. Vi gjorde oss klar för en promende med Malle och Mio som slutade med att vi köpte fikabröd och gick hem till barnens gammelmormor ( våra barn är sysslingar)  hon blev så glad att vi och småttingarna kom så <3     Sen va det bara att bege sig hem vid tolv eftersom W sover middag då och han sover sött i sin säng och kommer nog sova en timme till iaf så jag ska passa på att sova lite jag med, inte lätt att vara en gravid kvinna vi behöver sömn och vila i början :P   

Eftermiddagen spenderar vi nog ute då det är riktigt skönt inte als så kallt dock väldigt blött men med rätt kläder är det ingen fara och alla vet ju att barn älskar vatten! Ni skulle sätt lyckan i williams ögon igår när han fick stå i en vatten böl och hoppas och stutsa det sluta med att han hämtade sin innebandyklubba och sköt iväg vattnet och asgarva, mamma lilla tokefis <3  

Snart blir han 2 år med mitt lilla gryn helt otroligt så tider får fort minns så väl första värken hela förlossningen och när han kom ut till oss minns första kortet sköterskan tog på oss hur lyckliga och stolta vi va hur chockad jag va över mig själv som va så lugn och sansad hela förlossningen ja allt minns jag som det kunde hänt igår.  Ni tycker säkert jag är sjuk men jag ser verkligen frama i mot förlossning nr2 det är en sån otroligt upplevelse så det går inte beskriva..

nej nu ska jag lägga mig i våran underbara säng och njuta av vilan ett tag

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Okej Colin blev inte mätt på 200 så han fick 300 nu så får se om han sover på det. Han äter dock ersättning på nätterna och det var ok för tänderna. Det är inte barnen som är äkliga men blöjorna. Jag har varit med när mina syskon pottränat 3 st under 6 år nu så jag hade bestämt innan jag ens blev gravid hur jag skulle göra för att slippa blöjorna så fort som möjligt.

2011-01-18 @ 19:58:50
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Colin slutade äta på nätterna när han var tre veckor. Underbart tyckte vi tills han började drömma mardrömmar mm vid 8 månader och började äta. Dåligt av oss men ja. Så bvc säger väl att han behöver lite extra för att han är så smal och liten. Att han inte har nå fettreserver och är väldigt aktiv. Dock blir det bättre och bättre så snart, kanske man slipper ge honom en flaska innan vi lägger oss. Hoppas ni haft en bra dag!

2011-01-18 @ 21:41:53
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0