Välkomen Söndag

Andreas tog William i morrs och jag sov vidare till nio, Underbart !
Vi gjorde en mysfrukost och Andreas åkte och köpte nybakatbröd och adde kom över och fick frulle han med. 
Vi har tagit det lungt hela förmiddagen och gjort det William velat göra så vi hamnde alla vid köksbordet med fingerfärg, familjemys <3
William fick hoppas in i en dusch efter det sen mös vi ner oss i soffan med en trött kille.
Andreas åkte iväg på sin borta match och kommer väll hem vid sju tiden igen så får se vad jag och willebus hittar på.
Just nu så sover han iaf och jag har tagit fram dammtrasan och kört av lite sen passa jag på att släng ner sängkläderna i tvättmaskinen och hängde ut täckena på vädring och sen står fönstret i sovrummet öppet och balkongdörren, underbar luft ute !  Älskar när solen skiner man får så mycket enegri, igentligen skulle jag behöva lägga mig och drick tee eller nått då jag bara blir sämre men solen får man att bli på topp igen :) Tur det annars skulle hemmet falla samman, haha ..





Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag så att dem hade där! tänkte beställa en från internet nu idag eftersom vi letat i alla affärer överallt och det går inte att få tag i hans storlek eller så har dem haft helt slut. Tyckte bara att det var onödigt att köpa från dunderbutiken och några andra eftersom dem tog 399:- + frakt och på tex barnenshus tar dem enbart 249:- precis lika märke och allt! väldigt konstigt egentligen.. därför har vi letat i butiker först :) en såndär kepa du pratar om har jag faktiskt precis fått hem som jag beställt och nå plastsockor, eftersom han antagligen snart kommer börja gå och då kan det bli livsfarligt utomlands vid poolen :p nej jag tror inte heller märket spelar någon roll, utan bara det är bra skydd! tack för tipset :)

2011-01-31 @ 11:51:09
URL: http://lindawickbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0