Vårkänsla !!! :D

Är det inte underbart att se hur det droppar från taket och se snön sjunka ihop, love it !
Dock så vet jag vilket slaskväder vi kommer att vänta oss efter all denna snön och mer kommr det säkert..
Dagens väder har iaf fått mig att börja tänka på vårkläder till W !
vindflecen från förra året kommer han ej kunna ha då det är 86/92 så en ny sån är ett måste, dom är verkligen toppen.. helt oslagbara.

Suttit och kollat runt lite med men ska ta mig in till stan för att köpa ett par fordadegummistövlar till William då detta känns som ett måste på dagis. Visst är ju vinterskorna vattentäta och varma men bvattentätheten går ju inte att gemföra den gummisstövlar. Vad ser ni som dom klassiska början på vårkläderna ?
För mig är det tunna vantar en tun mössa, vindflecc och gummistövlar, underbart kan inte våren komma nu ?!


Mammakläderna jag beställde kommer från http://www.bonprix.se
Denna tröja är jag kär i och måste bara ha men den är slut i alla färger och storlekar, VILL HA !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0