Det här med barnvakt ..

Wille sov i natt hos sin Farmor vilket betyder att huset nu är på tok för tomt och tyst ;(
Vi är ju inte så duktiga sådär med att ta hjälp eller vad man säger vi lämnar gärna inte han över natten men igår ville han så gärna sova hos Farmor så då fick han det! Vi åkte dit vid fem och va kvar till sju typ då sa vi hejdå och sen blev det till att möta upp några kompisar till Andreas på Ica för att handla till en grillkväll. God mat och trevligt sällskap som avslutades i soffan med en film men glass, colasås och maränger ! Alla va vi nog lika trötta haha men bra va filmen iaf.  Jag och Andreas skuttade i sänge efter filmen va klar och alla åkt hem.
Han mötte upp grabbarna igen imorrse vid typ åtta för att ta en dagstur över till ekerö.
Jag sov til 10.41, minns inte när det hände senast men skönt va det iaf !

Nu har jag nyss slängt i min lite frukost eler vad man ska kalla det iform av rester från igår..
Ska klä mig och gå och hämta hem min skrutt som jag saknar sååå mkt.
Helt galet hur man kan sakna någon så efter bara några timmar men jag bli ju en bättre och gladare mamma av att vara utvilad med och speciellt nu när jag går runt höggravid med och kräver en del sömn för att ha ork till dagen.

Wille och jag ska pussas men mysa tills pappan i huset kommer hem med en gäng killar som ska glo på fotboll och dricka lite öl :)  Wille älskar ju verkligen fotboll så hoppas han vill gosa med mig genom hela matchen i soffan med en skål poppcorn för ja det är ju faktiskt lördag !


Bena högt och i med korken för idag har vi inte tid att föda några barn ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0