Det va liksom inte meningen

Nej det va inte det att bloggen skulle få ta allt det jobbiga och allt gnäll men bättre det en massa andra stackare som råkar ut för det. Denna grav har inte alls varit som jag trodde den skulle bli och jag har sett en ny sida av mig själv..
Snart är det som sagt över och lilla bebis ligger i famnen hos oss och alla är lyckliga och denna jobbiga tid kommer vara som bortblåst ! :) vad jag längtar.

Utan min lilla William till solstråle hade jag nog givit upp och dragit täcket över hunudet för länge sedan.
Förutom allt tryck och ont så har fogarna blivit bättre likså ryggen så det känns skönt.
jag kan gå och vara lite delaktig i vardagsleken med W enda stora problemet är att bocka sig ner och ta upp saker från golvet, haha :) Men med en fotboll på magen är det ju inyte så konstigt.

Andreas jobbar idag men sen är han ledig imorgon för han ska på begravning för en jobba kompis :(
Får se vad vi hittar på för nått sen gräsmattan skulle verkligen behöva klippas och jag e sugen på att prova men jag är verkligen inte kompis med våran åkgräsklippare så spar nog tills Andreas kan.  Torsdag och Fredag består av jobb för A men seeeeen har han 2 veckors semester <3    det räcker ju då han sen blir hemma 2 veckor till när bebis kommer och jag hoppas den vill komma när han är hemma så jag slipper vara nervös över att han inte ska hinna hem från sthlm ..

prinsen sover och jag ska kasta omkull mig på sängen och vila lite



i väntan på bebis



Kommentarer
Postat av: ★Hanna-LucasMamma★

Tur du har Wille :)

Själv fick jag skäll för att jag inte städade och lagade mat, för jag "låg bara och latade mig" när jag inte kom upp ur sängen.. Men jag fick nåt såååå underbart och det va värt varenda vecka med smärta :D

2011-07-12 @ 13:33:54
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Men gud vilken snygg och härlig grå vägg ni har i sovrummet, är det en tapet eller trä? :-)

2011-07-12 @ 16:52:28
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Fint det blev :) Älskar stjärnbäddsetet :)

2011-07-17 @ 19:10:34
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0