...

Helgen har varit bra vi har njutit av tiden ihop och busat järnet med William.
Andreas har köpt sig en projektor med motordriven duk så vi har haft "bio" kvällar i v-rummet..
Sett några riktigt bra filmer med Danne och hans tjej!
Igår va vi i häsen och hälsade på min farmor och farfar och åt mat och hade oss wille njöt mest av att få vara i fokus hela tiden och fick massor med uppmärksamhet.
När vi kom hem så sov William en mkt sen nap medans jag och Andreas satt i gång och röjjde upp lite i källaren och ställde iordning garderober och grejjer där och tomde skänsken i vårat sovrum så hjälpte Anders han att bär ner den sen så tog vi upp spjälsängen som nu står i våran sovrum vilken känns jätte konstigt, ska det verkligen flytta in en liten bebis hos oss snart? :O tiden rullar iväg och en annan hinner inte med lite mer än 4 veckor kvar nu bara till bf ! <3
Ihelgen som kommer så får vi förhoppningsvis klart med skötbord och så i sovrummet sen är vi redo för nedkomst eller ja kläder ska tvättas och vikar och lite så men inge akut.

Idag ska jag till BM kl 11.00 för att se om den lilla busen i magen nu vänt sig vilket jag verkligen hoppas !!! Vill inte behöva göra ett vändningsförsök :S  Sen ska vi även skriva ett förlossningsbrev eller ja hon frågar typ hur jag vill ha det och skriver ner det på datorn så när jag kommer in sen till FL så får dom upp det så försöker man utgå så mkt som möjligen ifrån det men sen kan ju allt hända så man vet ju aldrig. Sist ville jag verkligen ha ett bad och prova akupunktur men det kunde jag glömma så det gick för fort och inget av det jag ville hanns med men hoppas jag hinner vara lite mer delaktig i denna förlossning då det kanske blir det sista ?  Ja för 2 barn har vi sagt men man veet ju aldrig ;D Eller hur älskling? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0