Graviditetsvecka 39+0

Ja idag är vi där, dagen Wille föddes i 39+0 så så här länge har jag aldrig varit gravid, haha !
trodde verkligen att bebis skulle vara här nu men nej den kommer väll typ i v42 eller nått :O
Den verkar trivas som fisken i vattnet där inne men den visar verkligen att den finns där och inte bara med rörelser utan på kvällarna drar förverkar igång och jag funderar allvarligt ikväll på att typ ta en springtur och se om det håller i sig ? ;D Annars dör det bara it när jag lägger mig..
Men bebis kommer väll när den är redo.

Planerar att åka upp på bilbingo med Andreas imorgon om den lilla är kvar i magen
William ska vara hos sin farmor då vi åker upp det är redan planerat lite panik bara om värkarna skulle börja när vi sitter där mitt i spelet på en full satt bilbinga uppe på arenan, skulle inte förvåna mig om det skulle bli så haha :)  

Andreas börjar jobba på Måndag :(   
bebis kom ut nu så vi får ro om pappa sin 2 veckor till och lukta och mysa med dig.
Din storebror ser verkligen framimot att få träffa dig han klappar och myser med magen och pratar om dig <3



En nyfödd liten prins bild 1 är han nog bara 2 timmar på och det sista va han 10 timmar på, då vi åkte hem :)
LYCKA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0