Onsdag

William gjorde morgon på tok för tidigt 06.20 !
Han kan inte gå upp sånna tider för han orkar inte alls tills lunch då så nu sover han redan ..
Andreas har åkt iväg för att gå på Begravningen medans jag och Wille har ritat massa tecningar och blåst såpbubblor, vilka barn älskar inte det ? :O  Tog en sväng förbi hallonhäcken med för att äta lite smaskiga hallon !  Bären börjar nu bli mogna så snart kan man bara ta sig en tur runt alla buskar och äta, mys

När Andreas kommer hem ska vi och köpa nog till kaklet han satt klart bakom kaminen och sen ska vi kolla om vi hittar någon tapet till v-rummet, inte det lättaste !
sist hitta jag verkligen inget jag vill ha men gör ett nytt försök idag...
skulle vara skön att ha rummet klart till bebis kommer

Nej tvättstugan kallar då jag bäddat rent i sängarna vilket betyder tvätt !

Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Okej. Det var verkligen skit snyggt. :-)

2011-07-13 @ 14:18:35
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0