Semester :)

Allt känns verkligen underbart nu, Andreas gick på semestern redan igår och blir nu hemma med oss till v31 sen får vi se om han hinner börja jobba eller om bebis vill komma innan, hoppas :)       Toooklängtar verkligen efter pyret i magen nu <3     Vi ska passa på och njuta och hitta på massa skojj med WIlliam nu innan bebis kommer. Hoppas på fint väder och många långa dagar vid vattnet. Får se om vi vågar oss ut till Tonys stuga på vattnet någon dag, det visar sig! Allt beror ju på hur jag mår men just nu så känner jag mig riktigt bra foglossningen är såå mkt bättre och ryggen med. Bebis trycker typ överallt och neråt men det är inget imot smärtan i fogarna jag hade.


Idag har vi varit till Andreas mormor, tog med oss jordgubbar och glass och fika där hemma mycket uppskattat av Elna :)  Sen när vi kom hem kom Adde hit så grillade vi korv till lunch och jag och Wille plockade av en del på hallonbuskarna typ 1 liter och det finns MASSOrR kvar :)  Wile sover nu och jag ska vila medans killarna sitter och pratar av sig lite sen ska jag göra en hallonpaj tills ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0