Snälla mormor :)

Eftersom mina sammandragningar nu blir allt för ofta och vid ansträngning så kommer snälla Mormor ut idag och hjälper mig med att putsa mina fönster ! :) Snäll sådär hon.
Vi ska väll prata lite och bara ha det mys sen med WIlle med.

Igår bjöd jag pappa och Bobby på fläsklfilegryta och ris och till efterrätt annanaspaj med glass och det blev en hel del kvr så massa matlåder och paj till idag, det gillas !
Måste lagra upp med lite matlåder nu så man slipper pressen med att laga mat direkt efter att bebis sen kommit. Va så skönt vet jag när William hade fötts när vi kom hem och fick främmande så hade dom med sig mat, hur lyxit va inte det då? !     Måste börjabaka lite med typ nästa vecka så det finns fika i frysen med så lite inplanerat har vi måste vecka med. Wille ska ju ha lov sen i minst 3 veckor troligen 4 eller 5 det visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0