Usch ..

känner för att gräva ner mig nu dom här typ 3 sista veckorna ...
Finns typ ingen energi jag blir irriterad och folk fattar inte hur jobbigt allt känns.
Att plocka upp nått från golvet tar evigheter och jag känner mig ensamast i värden :(
vaddå känslig och full med hormoner när man bara vill sitta ner och gråta typ!
bebis välkommen ut nu ! jag vill bli människa igen


Nej det känns inte så helatiden men oftas på kvällarna..
på dagarna hinner jag inte må utan bara ha ont för då tar William all min energi.
Idag har vi varit med svärmor och nan plus barnen och badat, riktigt trevligt !
Dock har kvällen varit hemsk efter en heldag vid poolen med en vild 2åring ;D <3

Tänk om
huset kunde städa sig själv
Tvätten, tvätta sig själv likså hänga/vika
Diskmaskinen plocka i och ur
Leksakerna från golvet flög tillbaka till hyllorna
Sängen bäddade sig själv
Maten laga sig själv

ja då skulle det finnas lite mer energi att ta av, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0