wiiiho !

Allt gick toppen hos BM bebis ligger som den ska :)
med hjälp av ett UL kunde vi konstatera till 100% att huvudet nu är neråt, gissa om någon är glad !
Nu hoppas jag verkligen bara att bebis stanna så och inte får för sig att göra en kullebytta men det kanske inte är så lätt som tur är då det är tråååångt där inne nu...
Pratat med F-kassan och ska nu ( bättre sent än aldrig) skicka in mitt moderskapsintyg..
Även tagit ut FP ( föräldrapenning) för Wille några dagar i augusti då jag annars inte fått en krona då :( men nu så :)
Va ju typ ett år sen jag tog ut dagar för han och eftersom vi lyckats spara så bra så är det roligt sen när man kan vara hemma med dom små lite på sommaren .. 

Vilade aldrig nått innan jag tog en promenad till BM så ska passa på att göra det nu innan jag ska hämta pluttis på dagis och vi ska handla då vi ska bjuda min Pappa och lillebror som kommer och ska sova här då han ska jobba med Andreas ja det jag skulle komma till är att jag ska bjuda dom på mat och tänkte fixa en annanas paj till efterrätt !
Andreas kommer väll hem seeent eller typ inatt ? Han ska iaf jobba över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0