Aj !

Mina fogar tar död på mig !
Igår kväll trodde jag att jag skulle avlida av smärta att ligga i sängen va pest och pina jag trodde verkligen att jag skulle gå av på mitten. Efter att lagt kuddar runt och om hela mig va det ok eller en kontrollbar smärta med andra ord så här har vi inte sovit så mycket inatt.
Prinsen gjorde morgon 06.30 Inte ok enligt mig som trodde jag skulle somna ståendes men han va lite myssugen så vi bäddade ner oss i våran säng och sjöng, kollade barnprogram och läset böcker så en tio i åtta gick vi upp <3  Fogarna är inte mkt bättre idag trodde jag skulle få ha Wiliam hemma från dagis då jag inte visst hur jag skulle ta mig dit och då ser vi dagis från huset men efter mkt om och men så gick det helt okej.

Tänkte nu att jag skulle passa på att vila lite innan det är dax för plugg !

Flera gravid än mig som bara behöver röra sig typ så rinner svetten ?
jag brukar aldrig svettas hur jag än anstränger mig ellr så men nu erregud det bara rinner i pannan, BLÄ
så här hemma går jag runt och känner mig svettig, äcklig och smutsig helatiden....

43 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Så va jag också, va alltid varm, blev svettig fast jag låg i sängen med foglossning :)

2011-06-23 @ 09:19:18
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: tessan

Jag har klarat mig bra från svettningar osv. Däremot har jag också väldigt svårt att sova om nätterna, pga värk. Meeen, nu är det inte långt kvar =) heja!

2011-06-23 @ 14:46:18
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: ★ emma, mamma till julia (foto) ★

trevlig midsommar :D kram

2011-06-24 @ 09:25:27
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0