att sola som gravid ?

ja det är ju inga problem men i denna värme ? :O
jag tror jag va på väg att avlida, nej inte så farligt men så jag svettades ?
inte alls likt mig men eefter 45 min och liiiite bättre bränna så tog jag en kall dusch och gav upp.
magen är dock lika blek som innan men anisktet och armarna fick liiite mera färg iaf.
Funderar på om jag och William ska ta cykeln förbi stallet när jag hämtar han på dagis, goplutten ällskar ju verkligen att gå runt där och kolla på dom sen brukar vi självklart ha med lite godis till dom i form av morätter som william inte alltid vill ge bort alla av utan mer än gärna äter själv <3


igår va ju som sagt min gammel mormor här på besök :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0