Det går bra nu ...

Allt rullar på som det ska, det går bra nu :)
Får se vad dagen bjuder på skulle verkligen behöva ta mig en tripp efter nya skor då jag bara kan ha mina foppatofflor och flipflopp nu typ :S

Skulle verkligen vilja ta en tur till Ikea men utan körkort kommer man inte långt, haha !
Vill inte precis ta hyller och sånt på tåget så nej jag bli hemma...
Igår va jag och Wille med farmor och co till GNK i hedesunda iaf och hem kom vi med pussel och en pjyamsas till lilleman och lite annat krimskrams !

Jag är riktigt less på att ha 5 katter här hemma nu så den första kattungen flyttar redan idag sen hoppas vi att vi kan skicka i väg dom en efter en! Det verkar ju som vi har hem till alla nu iaf, SKÖNT !
Ska slå en pling till vetrinären nu så att det inte blir nå mer ungar här.

har lite smått kvar att handla till bebis med typ lite mera blöjor, nappar, våtservetter och dyligt så det ska vi väll göra någon dag framöver med. Är lite tungt nu att gå ut och gå och så när man e förkyld jag kan typ inte andas ? :O  tror att det är en släng av astman med men vet inte hur det funkar med medicinerna och graviditet så innan jag tar nått lär jag väll ringa doktorn och höra.

Nej göra lite nytta nu kanske ? :)
ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0