....

Suck, idag skulle vi åkt och kollat på en pool en ny aldrig andvänd eller upp packad men sen får jag ett sms av killen om att den är såld, SUCK !
men jaja vi kollar vidare om inte annat så shoppar vi nog en i stan i helgen.

har fått en del gjort idag iaf vilket känns bra.
Kattungarna har även haft främmande av några som är intresserad idag så förhoppningsvis är alla borta nu och flyttar typ nästa vecka eller veckan efter det...

Bebis misshandlar mig innefrån :( tror jag ska gå av imellan åt men LITE mysigt är det med.
Misständer att den vänt sig och trycker med händer och borrar med huvudet och trycker ut rumpan och sparkar mina revben ja typ så känns det ;D <3  underbara lilla människa.

Min underbara Andreas har tagit sig till affären då jag vill ha kall cola :)
Visst e han go min älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0