Jag har inte påstått att jag är smart eller kan allt ;D

Sittter som ett frågetecken över upplägget i sjukvårdskursen jag ska läsa på distans :S
Fattar mig inte på det..
Ser ju vad uppgifterna handlar om och fattar mig på dom dock inte i vilka kapitel i boken dom hör till ?
jaja läraren skulle kolla igenom det och ringa upp och förklarar för hon visste inte själv ;D bra där !
Kursen startar ju idag men skönt att kunna styra allt själv och ser inte ut att vara så farligt med uppgifter häller så det känns bra. 

Idag så drog vi oss i en timme i sängen i morrse bara mös och busa jag och W <3
Sen åt vi lite frukost innan vi klädde oss för att ta cykeln till lekparken med Mio och Malle som vi bjöd med på en lekdejt ;D  Efter William lekt sig helt slut så cyklade vi hem och dammsög av innan vi kasta i oss lite lunch, rester från i går färskpotatis och marinerad ytterfile MUMS ! mätt och belåten hoppade han glatt ner i sängen och jag satt mig här vid datorn för att kolla studierna .. Ska passa på att vila lite jag med efter att läraren ringt upp mig..


Skönt att det inte är så varmt idag lagomt för min del !
Vi kunde busa och ha oss utan att svetten rann i pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0