känsligare

Vissa dagar är verkligen laddade med känslor.
Idag har jag hällst legat i Andreas famn med William i min famn heladagen.
Hormonerna? får mig att må sådär iböand.
idag i bilen på väg till Andreas pappa va jag på väg att börja gråta över en låt :/
jag har inte sagt att jag inte är känslosam men inte såhär !
kroppen får mig att gå i dalar från topp till botten
Önskar att jag kunde göra så mycket mer än vad jag kan ibland känner man sig bara värdelös
Tur jag har mina underbara fina killar som får mig på bättre humlr och tankar och ja snart om några veckor får jag bli mig själv igen, du underbara lilla barn som bor i mig mage du är så välkommen så om sådär 3 veckor <3
Tänk så tiden går undan kanske börjar bli dax att måla klart spjälsängen och så?!
Det är ju faktiskt som svärmor sa igår, den kan komma när som hällst nu men hon såg gärna att vi väntade in hennes semester så Wille kan bo där och innan vill vi inte ha beis häller får att bo på sjukan vill vi inte..

Willes berättade stolt för hela affären igår att han skulle bli storebror, haha <3
Pratar och myser med bebis i magen gör han med, vilken toppen bror han kommer bli !

Kommentarer
Postat av: Ylva Arnehed

Hej! vad intressant din blogg verkar! lär verkligen att läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en rolig helg (:

2011-06-27 @ 12:00:06
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0