laddar upp

Imorgon beger jag och WIlliam oss mot söderfors där vi ska möta upp ett härligt gäng brudar med barn från gävle och ha en heldag på badet så vi får snacka av oss och barnen leka av sig, mys :) Skier i allt som har med matsäck att göra och shoppar loss där istället, mat dryk mellis mm :) Ja ibland får man faktiskt göra så !

Nu på kvällen efter maten drog jag, andreas, William, britt, elias, elvira, britts bror mats och hans son isak och badade i untra :) Riktigt skönt i vattnet och barnen busade och röjjde runt. Isak är ju bara ett år äldre än William så dom leker så bra ihop ! Sen när vi badat klart drog vi alla till britt och drack kaffe och fika lite sen blev det för lilleman att hoppa i säng direkt när vi kom hem så han är pig och glad imorgon :) Min lilla prins har fått ett otroligt humör vill jag säga och gråter och skriker för ALLT men så äre ibland, tur att han är så söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0