lite shopping :)

Äntligen kom vi in till stan så jag kunde köpa ben och skenor till sängen så 500 spänn kostade det mig att pajja sängen ! :( men men nu ligger vi bra igen hoppas bara bena håller då det är JAG som monterat ner sängstommen och skruvat på dom nya benen ja det va ju jag som pajjade den va det någon som sa och med vilja går allt ! Så nu är det gjort.

Köpte även lite kallingar till William och solhatt till bebis som jag åkt land och rike runt för att hitta en från newbie kapphals nyfödd serie i ekologiskt bomhull..
sandaler till William köpte ja med letade efter ett par till mig med men att hitta skor till svällda gravida fötter är annat än lätt så hem kom vi utan..

Va upp till arenan en sväng så Wille fick kolla på lite bilar vilket uppskattades VÄLDIGT MKT !
Vi hade tänk gårr upp imorgon och kolla på finalen men nej jag tycker nog inte man sk ha små barn där så en heldag ? nej tack !  1.5 timmar räckte gått och väl och då va vi inte ens upp på läktaren utan bara kolla runt lite och så.

Nyss klickar hem ett överkast till sängen som kommer nästa vecka förhoppningsvis !
Roligt när man har lite rabbatkoder så 500 blev 250 :)
Måste ju ha ett nytt och fint överkast nu när vi har en nyfond vägg (panel) och när spjälsäng och skötbord ska upp om några veckor och pryda vårat rum ja shit snart kommer bebis till oss <3 så vi längtar efter dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0