Måndag kväll

Emelie och Ebba följde med hem efter jag hämtat William på dagis och barnen lekte och badade i pollen medans vi sola :)  Dom åt mat med oss och barnen lekte lite till inann dom åkte hem och jag och WIlliam gick upp till affären. Tror aldrig det tagit sån tid att gå till konsum men fram kom vi ;)  Köpte frukt och jordgubbar sen en varsin glass som vi åt i solen. Jag klippte William lite då han inte va så samarbetsvillig sist och inte mkt bättre va det idag häller men det gick ! Han hoppa in i duchen och jag plockade undan lite på hans rum sen blev det mys och välling och hopp i säng för hans del så nu sover han sött.
Andreas har nyss lämnat sthlm för att köra hemmåt och jag sitter på altanen med datorn i knät och en skål jordgubbar brevid :) mums!

Blir nog en tidig kväller då Andreas stackaren haft en lång dag och jag haft ont större delen av dagen så är måttligt slut i kroppen, hoppas på en bättre dag imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0