sakta men säkert

ja att inte ta alltför stora steg är ett måste för att överleva dagar, mina fogar tar död på mig !
Tror verkligen inte jag skulle komma ur sängen i morrse men efter mkt om och men så gick det men mer va det inte.. I snigelfart gick jag och William till dagis och ännu saktare hem där mig underbara säng stod och väntade på mig. Tog med mig skolböckerna och uppgifterna och insåg ganska snart att jag va tvungen att ligga bekvämt så dator och böcker åkt ner på golvet och jag in i skönhetssömn, den va jag värd ! :)

matlusten är just nu ner på noll då illamåendet kommer titt som tätt så idag bestod min lunch av en burk makrill i tomatsås, hur gott är inte det ? :) 

måste till apoteket och shoppa till katterna efter att jag hämtat William så tar nog cykel då det funkar bättre än att gå. Pratade även med min BM imorrse om denna hemska smärta och fick sidan till där man beställer ett foglossningsbälte men jag ville ju liksom ha det på en gång ! Sen är det så bra som vissa säger eller hur funkar det ?
jag värt att prova dock lite väl lång lerverandstid !
ja det återstår att se...
jag tror ju liksom att jag är någon super människa som ska klara allt utan hjälp men just nu så skriker verkligen min kropp efter hjälp så man får väll glatt ta imot den.

Blir nog lite bad och mys för mig och William i poolen idag iaf när han kommer hem då det är såå varmt ..
Andreas ringde och berättade att han nog jobbar över så då måste jag roa lilleman själv tills det är dax för sängen för han och det ska nog gå bra så länge han inte springer ifrån mig ;D haha <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna-LucasMamma★

Finns att köpa på barnaffärer annars, och ja, de funkar, inte till 100% men de känns lite bättre.

2011-06-27 @ 18:16:39
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0