shopping dag

fick för mig att ta en sväng till stan idag efter jag lämnat W på dagis så stressade iväg till stationen för att hinna med 9 tåget. hittade en del roliga saker lite kläder til William, tomme tippeflaskor till bebis, bebisbox, strumpbyxor tiil bebis, kläder till Andreas och Therese lilla Willma som e 3 dagar gammal och 2 amningsbh och en sån tunn sovtopp som håller iläggen på plats sen ;D
Va hemma igen vid 13.00 och tog en glass med emelie och ebba innan jag skyndade mig hem för att hinna lägga mig en snabbis innan det va dax att hämta på dagis. jag är verkligen INTE gjort för att gå på stan längre nej detta va nog sista gången innan bebis kommer för jag va helt slut och sammandragningarna blev bara fler och fler och gjorde riktigt ont ibland så fick verkligen ta god tid på mig.

Efter mat och allt som hör dit så tog jag, Andreas och William en promenad och köpte mjukglass och sen handlade vi lite.. Tänkte ta med Wille på en förmidddag i lekparken så fixa lite fika och så, mys !
med kom även lite våtservetter till bebis och blöjor. Måste ju börja handla in lite nu så man har lite hemma så nu e det vll bara typ nappar jag behöver ?!  ett skötbord ska vi ju få låna av fredde och malle <3  vårat som vi hade till Wille som vi böt mot en byrå med Emelie det har ju gått sånder den ena lådan e paj så det slängde vi.
Eller ja en ny badbalja och lite krämer ska väll hem med men inge större saker så det e skönt.
Om en 3 veckor vill jag ju ha allt klart isåfall bebis får för sig att komma lite tidigare.

nej nu ska jag kasta mig i en fåtöjl och vila mina tunga ben med svullna fötter och ja ryggen känns som den typ ska gå av ? :O
Jag skulle vilja kunna byta kropp en dag med mina andra halva här hemma så han förstår vadför jag avlider på kvällen om han inte masserar mig i svanken.  Och sen kanske han då skule förstå att jag INTE kan gå så fort och de han kallar krypa fram känns som typ jogga för mig, haha :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så skönt att de finns fler i samma sits (gravida) tycker verkligen denna grav. sprungit iväg, har knappt hunnit ställa in mig än ju :) Men längtar såklart oerhört till den lilla kommit ut.

Vi har ju en resesäng också utifall Vintra ej vill sova vanlig säng än så de borde lösa sig ;)

2011-06-16 @ 21:56:09
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0