Shopping :)

Såhär efter en kall dusch och plattning av håret slog jag mig ner vid datorn och beställde hem lite till bebis :)
Tog i sista sek bort bärselen då jag väntar och ser om den lilla gillar att sitta i den eller inte innan har ju en babybjörn orginal som vi hade till William och gillar bebis den så köper jag en med bättre komfort då !
Känns ju lite surt om jag köper en för 1300 och så gillar den inte den ?!
Ja hoppas det blie bra iaf..


Det jag beställde hem va iaf ett vitt spjälskydd, sängkläder och skötbädd allt från NG baby :)






Kommentarer
Postat av: tessan

Skötbädden är ju så fin :) bäddsättet för den delen också :p

2011-06-10 @ 09:53:25
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0