snäll sådär ;D

Tur att min lillebror har en så snäll stora syster ;D
Pratade lite med Andreas igår om hur det såg ut med jobb och så för dom så nu ska lillebror få börja jobba lite med han :)  inte varjedag men när det beshövs folk, snäll man är va? :)
Men vet ju själv hur tråkigt det är att bara gå hemma om dagarna så nu får han nått att göra ibland.

Sovit bort större delen av dagen, skäms !

nu är jag iaf pigg och glad så ska göra mig klar en funderar jag på om jag och William ska hälsa på Andreas farmor där hans farbror är då ville tjatat efter henry ;D  men sen ska vi hem och hoppa i poolen vill jag lova då jag måste gå ner x anatal kilo av all den svett som rinner från mig mooorr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0