snart 2 barns föräldrar

ja inte allt för många veckor kvar :)  Tänkt och planerat lite inför framtiden eller ja jag vet hur jag vill ha det med andra ord. Det här med jobb och att ha små barn är ju ett elände hällst skulle jag vilja ha båda barnen hemma från dagis och vara hemma fru men då kan jag se min utbyggnad i stjärnorna, haha !  Men iaf så vet jag att jag INTE vill jobba heltid ! Andreas jobbar ju det och jag tycker personligen inte att det skule vara värt det max typ 75% kanske 80 inte mer, man vill ju hinna med att se barnen växa upp med ?! Jag iaf ! Sen självklart är det inte alla som kan utan måste jobba för at få det att gåihop men när möjligheten finns sen att se barnen mer istället för lite extra i kassan ja då är det inte svårt att välja.. tiden med barnen får man aldrig igen jag ser bara hur fort det här 2 åren har gått med William från att vara en liten bebis till stora killen nu ju <3  ja det gäller verkligen att prioritera sin tid

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

aww lycka till! :D

2011-06-22 @ 10:20:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Håller med! Jag är hellre hemma med Lucas :)

2011-06-22 @ 10:41:59
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0