underbara dag !!

Spenderade hel förmiddagen i lekparken med William, Emelie och Ebba.
Vi hade med oss saft och mackor och barnen busade järnet, riktigt mys !
William ser verkligen upp till ebba och är så roligt att se han ta efter och försöka sig på allt som hon gör.
Efter 2 timmars sömn så kom dom och hämta en kattunge, slönt !
är lite less på dom nu tur dom e såå söta
Sen lekte vi lite med lera eftersom regnet öste ner sen kom Andreas hem och vi åt sen åkte han på floting? och jag och William bakade snickerskakor jo just det inann maten bakade vi ostfrallor med :)
Är så mysigt att baka ihop när regnet faller och det är grått och tråkigt..

Nu har jag tänt alla fönsterlmapor och har lite mys medans jag väntar in Andreas.
WIlliam sover redan hade tänkt att han skulle hinna mysa lite med pappa sin men han ville gå och sova för han va trött så han så självklart fick han det, goplutten min.

va ju så duktig att komma ihåg att packa ner kameran till lekparken dock satt minnes kortet kvar i datorn så ni blir tvätt utan bilder från idag :( Typiskt mig !


Magbild från igår v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0