Väääärme ..

Jag trode allvarligt att jag skulle avlida imorrse när jag vaknade, herregud så varmt det va i sovrummet !
Nej idag ska Andreas få ta upp vår AC ..
William hade jag kunnat låtit gå utan kläder till Daig men på med det svalaste jag hitta sen tror jag han klär av sg där, han e ju så varm av sig.  Skulle raka av han håret igår hos frissan men han ville inte klippa sig så vad gör man ?
Funderar på att köpa hem en rakmaskin så vi kan klippa han själv då det är omöjligt för han att ha längre hår nu då det är så tjockt så han blir helt blöt stackarn.


Fötterna sväller och sticker men annars går det bra eller ja svetten sprutar om mig men ja vad gör man ?
Ihelgen ska iaf en ny pool inhandlas en riktig sådan då våran förra gick sönder ..

Väntar med spänning in skatepengarna som borde komma typ imorgon ? :O
blev utbetalda den 4/6 så kom in på mitt konto nu då !!!!
Det sista till bebis ska inhandlas av den summan och jag vill shoppa nu ..
Andreas får ju vänta till jul han innan de kommer nått där ifrån till han.

Idag ska jag bara ta det lungt och typ vistas i min svala källare ?
Det låter typ underbart.


Kommentarer
Postat av: tessan

Hehe, visst är det underbart att vara höggravid i denna värme ? ;) Inte! Känns skit tråkigt att sitta inne för det mesta när det är sånt härligt väder ute, men ja pallar inte :P

2011-06-09 @ 14:38:03
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0