BVC

Imorgon bitti ska jag till BVC med William, va år och dar sen känns det.
Ska dit och kolla på hans öga då han är röd i det ena och det vill inte ge sig !
Varit in till Gävle idag på studiebesök efter Psykologin ett trevligt besök blev det.
Läraren våran är magsjuk så imorgon har vi hemma studier, skönt !
Hoppas på fint väder så man kan sitta ute.
Uppgifterna ska göras och sen ska det pluggas til provet på måndag, det sista.
Underbart !
Väntar även in mitt slutbetyg från omvårdnad och med grudkurs men eftersom Eva är sjuk så får jag nog minst vänta tills Fredag :(

Här hemma är stämningen lite bättre efter jag fått förklara hur jag känner ...
Ibland så blir det bara för mycket och man måste få utlopp för sina känslor !

kanske bjuder på en magbild imorgon  ...
Tiden går så fort nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0