med en pensel i handen ..

Ja det känns som det växt fast i min hand efter denna helg men fint blir det ;D
Grageporten har fått sig en omgång (2) med så nu ska bara den målas en sista gång likså 2 fönster sen är ALLT klart, hur underbart och snyggt är inte det då? :)
Nästa projekt som ska målas då är spjälsängen !
William va ju en liten bäver när han va liten eller ja han fick typ alla tänder på en och samma gång så det kliade väll så det stod härliga till på stakaren så han har dragit tänderna på sidan så den är inte alltför läcler där sängen så nu den bli vit och fin igen till nästa lilla bebis kommer till oss <3


Nu ska jag slänga mig i soffan till BB !!!
Imorgon väntas prov som jag pluggat till lite idag med ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0