funderar

Undra om man ska ta och sätta lösen på bloggen ?
Det finns dom som hittat bloggen och läser om mitt/vårat och barnens liv som jag inte vill ha nått med att göra.
Den människan har fått sina chanser ovh bränt dom allihopa.
Du säger att jag ska respektera dig ovh inte skriva om dig eftersom du respekterat min önskan om att bli lämnad ifred men så tusan häller att du låter mitt liv vara !!!

Jag är lycklig och mår toppen men hur allt är idag och skulle inte vilja ändra nått !
Barnen är trygga och har underbara människor runt om sig som bryr sig om dom så låt oss vara vi vill inte att du förstör deras liv å som du nästan förstörde våra, vi mår bäst utan dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja va kul att se dig i gimo hann aldrig fram och titta på lill tjejen .. hoppas allt e bra med er . mvh malin

2011-11-20 @ 01:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0