Prov

Varit i skolan och gjort prov, känndes sådär :S
När det är på ca 200 sidor så känns det segt och lah tror jag la fokus på fel ställen men men nu hoppas vi på ett g bara.  

jag är dick otroligt glad och känner ett lyckorus då jag förhoppningsvis om jag kommer in på kuserna blir färdig USKA tills sommaren :) allt känns så mkt lättare nu annars hade jag inte blivit klar förna till nästa sommar eller jul ...  hopas att allt går vägen nu bara och jag mste prata lite med Andreas om pappa ledighet och han lär kolla hur det fukar för han för han lär ju vara hemma när jag har mina APU

idag e en bra dag :) Vi avslutar dagen med att helafamiljen ska iväg på julpyssel och mysa och äta skinkmacka och tomtegröt. Vi håller på att planerar att få in en dag på tomteland med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0