Shopping

Efter vi lämnat William på dagis tar jag och Cornelia tåget till Uppsala och shoppar lite hon behöver ha en ny mössa och sen någon jamas om vi hittar .. ja det visar sig.
Känns lättare att åka in idag när William är på dagis så jag slipper åka med syskonvagnen kan ta hennes vagn istället bara så blir det inte lika otympligt att ta sig fram.

William är i himmelriket då de gräver gatan utanför oss så han ser grävmaskiner och lastbilar heladagar dock tycker inte jag att är det okej att börja lite efter sex ? :O  Tur att inte barnen vaknar iaf men det gör jag !

Nu ska jag väcka den lilla tösen och göra henne klar den stora killen är redan redo för en busdag på dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0