stackars lilla barn ...

Willebus är sjuk :(  barnen va pigga och glad igår och då spenderade vi förmiddagen på badhuset vilket båda 2 tokgillade och jag och Andreas med, en mysig förmiddag med barnen <3

Imorrse tykte jag William luktade konstigt ur munnen och efter att ha fårr kollat och hitta massa konstiga blåser blev det ett samtal till 1177 som va säker på höstblåser, mammas lilla plutt. Stackaren har så ont ! Febern kom den med så imorgon ska vi bara mysa hemma jag och barnen och hoppas på att William är piggare på Tisdag då dom ska knäppa kort på dagis så hoppas jag kan gå upp och få ett kort på han men e han ej pigg så blir vi självklart hemma ! Mammas lilla (stora) kille <3  Cornelia har blivit snuvig i näsan hon med.

Endå plusset med denna dag då är väll att jag gjorde klart de sista uppgifterna i sjukvårdskursen och skickad in dom så alla uppgifter är nu klara så nu är det bara provet kvar på Torsdag :) Stort pluss till mig som sköter 2 små barn, pluggar och sköter huset, ja allt går om man vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0