Det vackraste jag vet <3

 
Wille myser som bara den ..
han tyckte det va hur mysigt som hällst att få ha syrran i sin säng och krama och pussa på henne, ni underbara barn om ni bara visste hur älskade ni är <3










Idag har William varit på Dagis mellan nio och två och under den tiden har Elin och hennes lilla måns som är 3 veckor yngre än Cornelia varit här och myst med oss och har drukit kaffe och pratat oss igenom hela dagen tiden verkligen sprang iväg men trevligt hade vi :) tack för en trevligt dag!   

Efter Dagis gick jag William och Cornelia till Andreas Farmor på lite fika sen hem och lagade mat till Andreas sen har vi haft sällskap av Andreas pappa och Pia även adde titta förbi en sväng så William kom inte i säng förns vid åtta men Cornelia har sovit nu sen 21.00 peppar peppar ligger hon i sin säng där jag hoppas hon sover nu i några timmar ska passa på att lägga mig snart så jag hinner sova lite innan hon vaknar skönt nu iaf då hon brukar son en 5 timmar i streck och inte vakna varran timme som i början ... Liten blir snart 2 månader ja om bára 2 dagar, sjukt så fort tiden går <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0