mysdag

Hela famljen Hall/Henriksson mös i sängen imorrse när barnen vaknade vid halv åtta sen gjorde vi oss klar och åt frukost ihop innan vi gick hem till svärmor på kaffe och blev öven bjudna på lunch där.
Tog en promenad upp till Aspenhallen där Andreas lillebror hade innebandy match och efter Dom spelade Andreas sin match som gick sådär och slutade i förlust men men ...
Hade med tjockare kläder till barnen då vi direkt från innebandyn gick upp till ishallen för att kolla på lite hockey !
När vi kom hem så skuttade William sött i säng och jag lagade mat till mig och Andreas, kött friterad potatis och vitlökssås :)  Nu är vi mätta och belåtna och båda barnen sover sött i sina sängar och tvätten som låg i maskinen är hängd, skönt.

Andreas sitter nu och tänker en brasa i kamninen och sen efter lite mys hoppas vi nog i säng då jag är riktigt trött.

Hoppas eran Lördag varit lika bra som min då det är oslagbart att få tid ihop hela familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0